پاییز ها...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





پاییز ها...

تمام خاطرات زیبا

تمام رویاهای شیرین

با بوی عطرتو

در مقابل افکارم خودنمایی می کنند

میرقصند

کف میزنند

به رخ می کشند

نبودنت را...



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت17:00---16 آبان 1391
سلام.وب بسیار زیبایی داریپاسخ:مخسی عسیسم

mohammad
ساعت20:27---6 آبان 1391
عشق چیست ؟

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید.
به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید.

به باد گفتم عشق چیست؟ وزید.

به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید.

به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد.

و به انسان گفتم عشق چیست؟

اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟ دیوانگیست!!!

سلام من محمد هستم،تبریک میگم،وب زیبایی دارین،خیلی قشنگه،خواستی به وبلاگ من هم بیا در مورد آهنگ پیشواز و دانلود موزیک هستش!
www.mohammadmusic1.Lxb.ir
خواستی لینکم کن تا منم لینکت کنم،
تا لینکم کردی یه جوابی بده تا لینکت کنم
شب خوش!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 6 / 8 / 1391برچسب:, | 19:47 |


Ɖɛƨιɢиɛя